سه‌شنبه

صحبتی با دوستان


صحبتی با دوستان

داستان نیست – واقعی است
با اینکه ADSL (اینترنت پرسرعت) درخانه نداشتم ولی با همون دایل آپ خانه و اون سرعت لاکپشتیش که با اعصاب آدم بازی میکنه و هزینه زیاد که روی قبض تلفن میزاره روزها حداقل 10 ساعت درروز با اینترنت کار میکردم.
باور کنید تنها اطلاعات من از اینترنت ساخت ایمیل و چت کردن بیهوده و سرچ کردنهای الکی با موضوعات بیخودی بود که پول که بهم نمی داد کلیم جیب بابا مامانما خالی میکرد.(کاری که خیلی از شماها هم انجام میدید.ولی نمیگم بده ولی بهتره مثل من هم پول ازش دربیاری و هم باهاش تفریح کنی اون موقع بیشتر حال نمیده؟)
یه روز به خودم اومدم و پیش خودم فکر کردم این اینترنت که تمام دنیا را به هم وصل کرده خیلی بزرگتر از اونیه که فقط باهاش کارای سطحی انجام بدی حتما میشه از توش پولم دربیاری نه فقط پول بدی.
باورکنید حتی یه سرسوزن هم ازراههای کسب درآمد از اینترنت خبری نداشتم هیچکسم پیشنهادی بهم نداده بود.
ولی به خاطر اینکه مدتی توی گلدکوییست فعالیت میکردم و همه پولم به باد رفت با کلی نق و نوق از بابام و حرفایی که تلویزیون و روزنامه ها در مورد هرمی بودن اون میزدند ذهنم نسبت به اینترنت کمی گمراه شده بود .
البته ذهن همه حتی اونایی که خودشون توی گلدکوییست و امثال اون نبودن نسبت به اینترنت هم خراب شده بود.
خداییش اگه حالا به کسی بگی از اینترنت پول در میاری میگه ((بابا الافی بازم مثل گلدکوییست سرت کلاه میذاره))
ولی من و شما بعد از خوندن کامل مطالب این وبلاگ که خداییش براش زحمت کشیدم و حتی یه کلمه اون را از جایی کپی نکردم (احتیاج به کپی نداشتم به اندازه کافی اطلاعاتم در این زمینه قوی شده که خودم تجربه مفیدم را بنویسم)
به این نتیجه میرسیم که راههایی که اینجا به شما معرفی میکنم نه تنها که ربطی به گلدکوییست و امثال اون نداره بلکه متوجه میشید که واقعا گلدکوییست و امثال اونا سیستمهای کاملا مورد دار و شاید متقلب باشند.
لطفا پستهای مربوط به (آشنایی با PTR وتفاوت آن با سیستم هرمی ) را حتما مطالعه کنید اینجوری نه تنها به دام گلدکوییست و امثال اون نمیفتید بلکه دیگه هر سیستم جدیدی هم که به شما معرفی بشه با یک گوش و یک نگاه با اطلاعاتی که از سایت کسب کردید متوجه میشید که متقلب هست یا نه.
خوب سرتونا درد نیارم میرم سر اصل موضوع:
خوب میخواستم از اینترنت کسب درآمد کنم ولی ته خنگا بودم ولی خوب با امیدی که داشتم یا علی گفتم شروع کردم خواندن PDF و مطالبی در سایتهای مختلف و چت با اینکاره ها و شرکت در تالارهای گفتگوو............
آخرش گفتم دیگه بس وقت عمل 
شروع به کار با یه سری سایت کردم و صبح تا شب براشون فعالیت میکردم ولی به زحمت ماهی 10 تا 20 دلار درمیاوردم که افتضاح بود بعضیاشونم پولما میخوردن یا چون ایرانی بودم و تحریم شده بهم نمیدادن
ولی خوبیش این بود که تجربه کسب کردم یه تجربه گرانبها که حالا تونستم در کمترین زمان و با  کمترین فعالیت درآمد خیلی خیلی بالاتر داشته باشم که میشه اونا هر روز بیشتر و بیشتر کرد تا جایی که کارم فقط شده پشت کامپیوتر بشینم و پول در بیارم.
تذکرمهم: توی این وبلاگ در ابتدا تنها یک سیستم را به شما معرفی میکنم که خودش به تنهایی به من که خیلی حال داده و اگه فقط همین یکی هم کار بشه پولی که میده میتونه به عنوان یه شغل دوم که تو این زمونه و با این گرونی یه غنیمته زندگی ایده آل حتی برا اونا که زن و بچه هم دارند درست بکنه و اون سیستم Onbux میباشد.


تلاش میکنم در روزهای آتی راههای کسب درآمد بیشتری را از اینترنت که البته واقعی باشه به شما معرفی کنم.

تذکر:لطفا برای استفاده بهترازمطالب این وبلاگ ازقسمت (صفحات این وبلاگ) درپنل سمت راست وبلاگ به همان ترتیب که صفحات ازبالا به پایین لیست شده اند صفحات مختلف را مطالعه کنید.
توجه: برای اثبات اینکه خودم به شخصه ازاین سیستم پول گرفتم و مشاهده مدارک  آن به صفحه فعالیت درonbux قسمت برداشت پول ازonbux مراجعه کنید که همراه شما ازسیستم پول برداشت میکنم.
توجه: آموزش فعالیت درonbux به صورت کامل و تصویری میباشد که از ابتدای کار تا دریافت پول به ریال توسط شما را دربرمیگیرد.
درصورت مطالعه کامل مطالب این وبلاگ بازاگرسوالی داشتید درقسمت نظرات آن را مطرح کنید تا درکمترین زمان پاسخ خود را بگیرید.
من دراین وبلاگ همیشه همراه شما خواهم بود.


۲ نظر:

حمید گفت...

لطفا نظرات و سوالات خود را به فارسی تایپ کنید....

ناشناس گفت...

دمت گرم مطالب وبلاگت خیلی کامل بود و منا راضی کرد و ثبت نام کردم

جاوا اسكریپت

لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس